Хмарні сервіси

   

ІІІ Міжнародна науково-практична конференція

"Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи"
15-22 травня 2017 року

Блог конференції http://konferenciazoippo2017.blogspot.com/

Сучасні тренди ІТ в освіті

Матеріали конференції:

Доповіді:
  1. Безкоровайна Л. В., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Особливості логістики проектування освітньо-інформаційного середовища професійної підготовки майбутніх фахівців зтуризмознавства. Тези.
  2. Войтюк Т. М., Державний навчальний заклад «Запорізьке вище професійне училище» (Україна, м. Запоріжжя). Використання Інтернет ресурсів при викладанні спецдисциплін професійно-теоретичного напряму. Тези.
  3. Гера О. М., Запорізький колегіум «Елінт» (Україна, м. Запоріжжя). Впровадження інноваційних технологій на уроках географії в сучасній школі. Тези.
  4. Деревянкин А. В., Филиал АО «Национальный центр повышения квалификации «Өрлеу» Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области» (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Онлайн-сервис kahoot! в педагогической практике учителя. Статья.
  5. Китайцев О. М., Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» (Україна, м. Київ). Хмарні сервіси у формуванні ІТ-компетентності учнів. Тези.
  6. Коваль К. С., Запорізька загальноосвітня школа-інтернат № 2 (Україна, м. Запоріжжя). Впровадження інформаційно-комунікаційних компетенцій у науково-виховний процес. Тези.
  7. Косик В. М., Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» (Україна, м. Київ). Попова М. А., Національний центр «Мала академія наук України», (Україна, м. Київ). Стрижак О. Є., Національний центр «Мала академія наук України», (Україна, м. Київ). Храпач Г. С., Центр воєнно-стратегічних досліджень Національного університету оборони України ім. І. Черняховського, (Україна, м. Київ). Онтологічний посібник з географії – інтерактивна система знань. Стаття.
  8. Костіна В. В., КВНЗ Харківська академія неперервної освіти (Україна, м. Харків). Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів в умовах впровадження системи управління курсами Moodle. Тези.
  9. Крупіна Л. В., Кременчуцький педагогічній коледж ім. А. С. Макаренка. Лисенко Т. І., Кременчуцький педагогічній коледж ім. А. С. Макаренка (Україна, м. Кременчуг). Традиційні та інноваційні підходи в педагогічному спілкуванні. Стаття.
  10. Лабудько В. С., Навчально-методичний центр ПТО (Україна, м. Суми). Веб-квест з математики в закладах професійно-технічної освітиТези.
  11. Марчук А. С., Запорізький колегіум «Елінт» (Україна, м. Запоріжжя). Блог – інтерактивне комунікативне середовище. Тези.
  12. Папернова Т. В., КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» (Україна, м. Харків). Інформатична кометентність як фактор особистісно-професійного зростання педагогів. Тези.
  13. Перегуда Н. І., Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» (Україна, м. Київ). Розвиток дистанційної освіти – найкраща тенденція інтеграції теорії і практики освітніх технологій. Тези.
  14. Поляков В. С., Комунальний заклад «Веселівська районна різнопрофільна гімназія» Веселівської селищної ради (Україна, м. Запоріжжя). Використання карт знань у викладанні інформатики. Тези.
  15. Пономаревський А. С., ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України (Україна, м. Київ). Проблема розвитку фахової медіакомпетентності вчителів іноземних мов: теоретичний аспект. Тези.
  16. Ралько О. В., Бердянська гімназія №1 «Надія» (Україна, м. Бердянськ). Проектування уроку англійської мови з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Тези.
  17. Сировий О. В., Енергодарська мала академія наук учнівської молоді (Україна, м. Енергодар). Використання технології «перевернутий клас» у роботі гуртка дослідно-експериментального напрямку. Тези.
  18. Сокол І. М., Комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Запорізької обласної ради (Україна, м. Запоріжжя). Сопіна О.М., Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Січовий колегіум" Запорізької обласної ради (Україна, м. Запоріжжя). Формування іншомовної комунікативної компетентності засобами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Тези.
  19. Табарчук І. В., Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти» (Україна, м. Харків). Сучасний блог вчителя як засіб зменшення цифрового розриву між учителем і учнем. Тези.
  20. Терещенко В. І., Токмацька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 (Україна, м. Запоріжжя). Інтеграція сервісів GSuite for education в освітній простір навчального закладу. Виступ
  21. Тропіна І. В., Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» (Україна, м. Київ). Роль інноваційних технологій у професійному навчанні. Тези.
  22. Черкасова Л. В., Балабинський навчально-виховний комплекс «школа І-ІІІ ступенів – гімназія «Престиж» Запорізького району (Україна, м. Запоріжжя). Перші результати використання пакету Google Apps for education (GSuite for education) в роботі Балабинського НВК “Престиж” Запорізького району Запорізької області. Тези. Стаття.
  23. Чернюк Г. В., Запорізької гімназія № 8 (Україна, м. Запоріжжя). Використання квест-технології під час вивчення української мови та літератури. Тези.
  24. Чмир Т. С., Мелітопольський інститут державного та муніципального управління «Класичного приватного університету» (Україна, м. Мелітополь). Впровадження медіа-освіти у навчально-виховний процес. Тези.
  25. Шевченко Т. М., Балабинський навчально-виховний комплекс «школа І-ІІІ ступенів – гімназія «Престиж» Запорізького району Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Перші кроки впровадження хмарних технологій на уроках математики Балабинського НВК «Престиж»  Запорізького району Запорізької області. Тези. Стаття

    За матеріалами сайту  http://konferenciazoippo2017nap4.blogspot.com/p/blog-page_5.html
***

ЯК ЗАПИСАТИ СКРІНКАСТИ (демонстрацію з екрану) ЗА ДОПОМОГОЮ YOUTUBE   http://natalianemirovska.blogspot.com/p/blog-page_25.html?spref=fb


***

Як записати власний виступ через прямий ефір You Tube  
https://www.youtube.com/watch?v=4FI4C71u1H0

***
GOOGLE-сервіси в навчальній діяльності викладачів. Методичні рекомендації       https://drive.google.com/file/d/0B6y-TSh0wJSAVF84dkRWZllobkE/view
 У "Методичних рекомендаціях"  можна ознайомитись з наступними можливостями роботи з Google-сервісами:
Створення Google-акаутну .............................................................................. 7
Використання Gmail.........................................................................................12
Огляд сервісів Google ...................................................................................... 24
Робота з Google Drive....................................................................................... 28
Створення текстових документів за допомогою Google Документи ........... 37
Створення електронних таблиць за допомогою Google Таблиці ................. 39
Створення форм за допомогою Google Форми............................................... 43
Створення презентації за допомогою Google Презентації............................. 67
Створення малюнків за допомогою Google Малюнки................................... 68
Робота в Google Calendar................................................................................. 69
Робота з Google Sites.........................................................................................75
Додатки Веб 2.0................................................................................................ 85
Робота з додатком Coggle .................................................................................86
Робота з додатком WordItOut ...........................................................................90
Робота з додатком rebus1.com ..........................................................................93
Робота з додатком LearningApps.org................................................................ 97
Робота з додатком cross.highcat.org................................................................ 101
Робота з додатком Prezi.................................................................................... 102


***

Робота із Classroom

    Антоніна Букач пропонує добірку 7 навчальних відео щодо основних дій в Classroom для учнів, які працюють зі стаціонарних ПК.
(Вхід через браузер; для подальшого навчання іншим додаткам Google й привернення уваги до сповіщень через e-mail відкриваємо Classroom із gmail-ла).

Далі за посиланням: https://www.youtube.com/playlist?list=PLkZngqHiX-w_pfUuYh8wnY4plU3XaZ8Xo



Comments