***
Відповідаємо на запитання. Інклюзивне навчання
Що таке інклюзивне навчання?
Чи не знижується якісь навчання в інклюзивному класі?
Скільки дітей може бути в інклюзивному класі?
Скільки вчителів працює в інклюзивному класі?
Чи має бути надбавка вчителю в інклюзивному класі?
Як платиться заробітна платня асистенту вчителя, якщо дитина з особливими освітніми потребами хворіє?
Яким чином будуть навчати вчителів, які працюють в інклюзивних класах?
Що це за ресурсні центри і чим ще вони займатимуться?
Чим це відрізняється від ПМПК?
Що потрібно, щоб у школі відкрили інклюзивний клас?
Якщо батьки не хочуть, щоб дитина навчалася в школі?
Відповіді на ці запитання можна отримати, прочитавши статтю за посиланням: http://nus.org.ua/questions/vidpovidayemo-na-zapytannya-inklyuzyvne-navchannya/
***
Сучасна методика навчання української мови в початковій школі
Методична система “Щоденні 5” (Письмо для себе)
Автор: заступник директора НВК «Новопечерська школа» Марина Пристінська
***
Про “Методичний порадник: організація та зміст освітнього процесу у 2017/2018 навчальному році”
В КВНЗ КОР “Академія неперервної освіти” триває робота зі структурування та змістового наповнення видання “Методичний порадник: організація та зміст освітнього процесу у 2017/2018 навчальному році“.
Перейти до МЕТОДИЧНОГО ПОРАДНИКА можна за посиланням: https://base.kristti.com.ua/?page_id=2279
Цьогоріч «Методичний порадник» розміщено у структурі Інформаційної системи Академії «Нормативно-правове і навчально-методичне забезпечення освітнього процесу».
Наразі у «Методичному пораднику» представлено змістове наповнення розділів і рубрик: «Нова українська школа», «Типові навчальні плани», «Громадське обговорення», «Навчальні кабінети», «Робота з обдарованими учнями», «Професійні конкурси»; «Організація освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах» тощо.
Розділ «Організація та зміст навчально-виховного процесу у школі І ступеня» презентує матеріали:
У розділі «Організація освітньої діяльності в загальноосвітніх навчальних закладах ІІ-ІІІ ступенів» матеріали згруповано за освітніми галузями і навчальними предметами. Рубрика про кожен предмет презентує:
- навчальну програму з предмета для 5-9 класів,
- матеріали про наскрізні змістові лінії «Громадянська відповідальність», «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість та фінансова грамотність»,
- методичні рекомендації щодо організації та змісту вивчення предмета в основній і старшій школі,
- перелік навчальної літератури з української мови, що має відповідний гриф МОН України, для використання у ЗНЗ: 2017/2018 н.р.
- перелік навчальних програм з предмета, рекомендованих МОН України, для реалізації варіативної складової навчальних планів у 2017/2018 н.р.
- електронні версії підручників для учнів 7, 8, 9 класів.
Значною мірою здійснено змістове наповнення розділів «Організація навчання дітей з особливими освітніми потребами», «Позашкільна освіта та виховання».
Розміщено матеріали рубрик «26-та річниця незалежності України», «Перший урок», «Дослідно-експериментальна робота».
Робота над змістовим наповненням «Методичного порадника» продовжується.
Запрошуємо всіх відвідати Інформаційну систему Академії та «Методичний порадник», переглянути й опрацювати матеріали для роботи у 2017/2018 н.р.
За матеріалами сайту Академія неперервної освіти
***
Навчальні програми з усіх предметів на 5-9 клас,
затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 №804
***
Перелік спеціальної навчальної літератури
на 2017/2018 навчальний рік
МОН України надало спеціальний перелік для використання в загальноосвітніх навчальних закладах у новому навчальному році
До листа від 03.07.2017 № 1/9-362 Міністерство освіти і науки України додало Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2017/2018 навчальному році.
глухих зі зниженим слухом
сліпих та зі зниженим зором
зі зниженим зором (збільшеним шрифтом)
сліпих (шрифтом Брайля)
із затримкою психічного розвитку
з інтелектуальними порушеннями
з тяжкими порушеннями мовлення
з порушеннями опорно-рухового апарату.
***
Як підготувати відкритий урок?
Поради вчителям, які розробляють відкритий урок:
Підготовка відкритого заняття
Методичне забезпечення відкритого заняття
Особливості підготовки мультимедійних презентацій
Проведення відкритого заняття
Орієнтовний поурочний план уроку вивчення нового матеріалу
Детальніше: http://osvita.ua/school/method/31488/
***
Збірка методичних рекомендацій до відзначення
пам’ятних дат у загальноосвітніх навчальних закладах: [розроб. і
упоряд.: Г. Байкєніч, О. Охрімчук]. – Дніпропетровськ : ПП «Ліра ЛТД»,
2016. – с.120
Видання містить методичні
рекомендації для загальноосвітніх навчальних закладів України,
розроблені Українським інститутом національної пам’яті та схвалені
Міністерством освіти і науки України до використання у
навчально-виховному процесі. Матеріали присвячено відзначенню пам’ятних
дат історії України, вшануванню борців
за незалежність України у ХХ столітті, жертв тоталітарних режимів.
***
СІМ ПЛАТФОРМ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ТЕСТІВ
infosvit.if.ua/sim-platform-dlya-stvoennya-testiv/
***
Я — КЛАСНИЙ КЕРІВНИК У 5-му КЛАСІ
Секрети майстерності:
ТЕСТ з визначення темпераменту учнів;
АНКЕТА щодо виявлення інтересів учнів;
Оцінювання самовпевненості;
КОДЕКС честі класу;
ПЛАН вивчення колективу 5 класу;
ПАМ'ЯТКА батькам п'ятикласників;
ЦИКЛОГРАМА діяльності класного керівника;
ПОРАДИ В.Сухомлинського.
Перейти за посиланням http://journal.osnova.com.ua/download/31-81-52649.pdf
***
Особливості сучасного уроку
http://journal.osnova.com.ua/download/42-64-56420.pdf
***
Лист МОН України від 06.09.2016р. №1/9-464 "Щодо організації навчально-виховного процесу в початковій школі"
1_9-464 додаток..doc
Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у 2016/2017 н.р. від КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» - Інформаційно-методичний збірник / за заг. ред. І. Г. Осадчого, О. В. Чубарук . – Біла Церква: КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2016. - «Методичний порадник: організація та зміст освітнього процесу у 2016/2017 навчальному році»