Методичні рекомендації

***

Відповідаємо на запитання. Інклюзивне навчання

Що таке інклюзивне навчання?

Чи не знижується якісь навчання в інклюзивному класі?

Скільки дітей може бути в інклюзивному класі?

Скільки вчителів працює в інклюзивному класі?

Чи має бути надбавка вчителю в інклюзивному класі?

Як платиться заробітна платня асистенту вчителя, якщо дитина з особливими освітніми потребами хворіє?

Яким чином будуть навчати вчителів, які працюють в інклюзивних класах?

Що це за ресурсні центри і чим ще вони займатимуться?

Чим це відрізняється від ПМПК?

Що потрібно, щоб у школі відкрили інклюзивний клас?

Якщо батьки не хочуть, щоб дитина навчалася в школі?

     Відповіді на ці запитання можна отримати, прочитавши статтю за посиланням:   http://nus.org.ua/questions/vidpovidayemo-na-zapytannya-inklyuzyvne-navchannya/

***

Сучасна методика навчання української мови в початковій школі

Методична система “Щоденні 5” (Письмо для себе)

Автор: заступник директора НВК «Новопечерська школа» Марина Пристінська

Відео YouTube


За матеріалами https://urok-ua.com/suchasna-metodika-navchannya-ukrayinskoyi-movi-v-pochatkoviy-shkoli/ 

***

Про “Методичний порадник: організація та зміст освітнього процесу у 2017/2018 навчальному році”

В КВНЗ КОР “Академія неперервної освіти” триває робота зі структурування та змістового наповнення видання “Методичний порадник: організація та зміст освітнього процесу у 2017/2018 навчальному році“.

Перейти до МЕТОДИЧНОГО ПОРАДНИКА можна за посиланням:    https://base.kristti.com.ua/?page_id=2279

Цьогоріч «Методичний порадник» розміщено у структурі Інформаційної системи Академії «Нормативно-правове і навчально-методичне забезпечення освітнього процесу».

Наразі у «Методичному пораднику» представлено змістове наповнення розділів і рубрик: «Нова українська школа», «Типові навчальні плани», «Громадське  обговорення», «Навчальні кабінети», «Робота з обдарованими учнями», «Професійні конкурси»; «Організація освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах» тощо.

Розділ «Організація та зміст навчально-виховного процесу у школі І ступеня» презентує матеріали:

У розділі «Організація освітньої діяльності в загально­освіт­ніх навчаль­них закладах ІІ-ІІІ ступенів» матеріали згруповано за освітніми галузями і навчальними предметами. Рубрика про кожен предмет презентує:

  • навчальну програму з предмета для 5-9 класів,
  • матеріали про наскрізні змістові лінії «Громадянська відповідальність», «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість та фінансова грамотність»,
  • методичні рекомендації щодо організації та змісту вивчення предмета в основній і старшій школі,
  • перелік навчальної літератури з української мови, що має відповідний гриф МОН України, для використання у ЗНЗ: 2017/2018 н.р.
  • перелік навчальних програм з предмета, рекомендованих МОН України, для реалізації варіативної складової навчальних планів у 2017/2018 н.р.
  • електронні версії підручників для учнів 7, 8, 9 класів.

Значною мірою здійснено змістове наповнення розділів «Організація навчання дітей з особливими освітніми потребами», «Позашкіль­на освіта та виховання».

Розміщено матеріали рубрик «26-та річниця незалежності України», «Перший урок», «Дослідно-експериментальна робота».

Робота над змістовим наповненням «Методичного порадника» продовжується.

Запрошуємо всіх відвідати Інформаційну систему Академії та «Методичний порадник», переглянути й опрацювати матеріали для роботи у 2017/2018 н.р.

За матеріалами сайту Академія неперервної освіти 

***

Навчальні програми з усіх предметів на 5-9 клас,
  затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 №804

http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programi-5-9-klas-2017.html

***

Перелік спеціальної навчальної літератури
 на 2017/2018 навчальний рік

МОН України надало спеціальний перелік для використання в загальноосвітніх навчальних закладах у новому навчальному році
До листа від 03.07.2017 № 1/9-362 Міністерство освіти і науки України додало Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2017/2018 навчальному році. 
глухих зі зниженим слухом 
сліпих та зі зниженим зором 
зі зниженим зором (збільшеним шрифтом) 
сліпих (шрифтом Брайля) 
із затримкою психічного розвитку 
з інтелектуальними порушеннями 
з тяжкими порушеннями мовлення
з порушеннями опорно-рухового апарату.

Джерело: https://www.pedrada.com.ua/news/4320-perelk-spetsalno-navchalno-lteraturi-na-20172018-navchalniy-rk

Будь-яке використання матеріалів можливе лише за наявності гіперпосилання.

***

Як підготувати відкритий урок?

Поради вчителям, які розробляють відкритий урок:

Підготовка відкритого заняття
Методичне забезпечення відкритого заняття
Особливості підготовки мультимедійних презентацій
Проведення відкритого заняття
Орієнтовний поурочний план уроку вивчення нового матеріалу

Детальніше:   http://osvita.ua/school/method/31488/                                                         

                                                            ***

Збірка методичних рекомендацій до відзначення пам’ятних дат у загальноосвітніх навчальних закладах: [розроб. і упоряд.: Г. Байкєніч, О. Охрімчук]. – Дніпропетровськ : ПП «Ліра ЛТД», 2016. – с.120    

Видання містить методичні рекомендації для загальноосвітніх навчальних закладів України, розроблені Українським інститутом національної пам’яті та схвалені Міністерством освіти і науки України до використання у навчально-виховному процесі. Матеріали присвячено відзначенню пам’ятних дат історії України, вшануванню борців
за незалежність України у ХХ столітті, жертв тоталітарних режимів.
Збірка може стати у нагоді вчителям і викладачам загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладів; науковцям, працівникам органів управлінь освітою обласних, районних, міських державних адміністрацій, Інститутів післядипломної педагогічної освіти.

http://academia.in.ua/sites/default/files/library/document/school/Meto_rekomend_vidznach_pam_dat.pdf

***

СІМ ПЛАТФОРМ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ТЕСТІВ

         infosvit.if.ua/sim-platform-dlya-stvoennya-testiv/

***

Я — КЛАСНИЙ КЕРІВНИК У 5-му КЛАСІ
Секрети майстерності
:

   ТЕСТ з визначення темпераменту учнів;

    АНКЕТА щодо виявлення інтересів учнів;

    Оцінювання самовпевненості;

    КОДЕКС честі класу;

    ПЛАН вивчення колективу 5 класу;

    ПАМ'ЯТКА батькам п'ятикласників;

    ЦИКЛОГРАМА діяльності класного керівника;

    ПОРАДИ В.Сухомлинського.

 Перейти за посиланням http://journal.osnova.com.ua/download/31-81-52649.pdf

***

Особливості сучасного уроку

http://journal.osnova.com.ua/download/42-64-56420.pdf

***

Лист МОН України від 06.09.2016р. №1/9-464 "Щодо організації навчально-виховного процесу в початковій школі"
1_9-464 додаток..doc

Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у 2016/2017 н.р. від КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти» - Інформаційно-методичний збірник / за заг. ред. І. Г. Осад­чого, О. В. Чубарук . – Біла Церква: КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2016. - «Методичний порадник: організація та зміст освітнього процесу у 2016/2017 навчальному році»


ĉ
Лідія Пилипчак,
15 вер. 2016 р., 11:09
Comments